07.09.2016.

Sa PR stručnjakom i RTL-ovim političkim analitičarem Krešimirom Macanom puna smo dva sata analizirali predizbornu kampanju koja je, kaže, puno lošija nego ona u studenome prošle godine. Nema jasnih poruka, nema napetosti ni tenzija, kao da se samo odrađuje forma. Stranke očito nemaju ni novaca ni znanja za dobru kampanju, zaključuje Macan. Evo nas, četiri dana do izbora, je li ... više >


5

Kampanja, umjesto stručnjacima, prepuštena cyber ratnicima

Kao PR stručnjak, nije neobično da je gost barometrovog chata Krešimir Macan nezadovoljan kampanjom, odnosno nesposobnošću ili nevoljkošću stranaka da organiziraju nešto što bi sa stajališta struke moglo biti ocijenjeno ... više >

  • 14
Glasuj
2.9

loša

Kako ocjenjujete kampanju HDZ-a?


10.11.2015.

Kompliciranu i uzbudljivu postizbornu situaciju i sve moguće scenarije pokušali smo razbistriti na chatu sa iskusnim i super informiranim PR stručnjacima Krešimirom Macanom, Mariom Aunedi Medekom i Mariom Petrovićem. Saznali smo tako da posljednje Crobarometrovo istraživanje koje je pokazivalo snažan rast MOST-a, zbog pritisaka iz HDZ-a, nije ni objavljeno. Kao i da Božo Petrov navodno želi oformiti stručnu vladu s ... više >


5

Nestabilnošću do stabilnosti

Jutro poslije uistinu povijesnih izbora, Hrvatski radio našao je rijetkog budnog analitičara, Davora Gjenera, koji pak, kao rješenje izborne pat pozicije zagovara veliku koaliciju, konkretizaciju ironičnih spajanja naziva stožernih stranaka ... više >

  • 17
Glasuj
5.2

nemam formirano mišljenje

MOST treba podržati HDZ-ovu vladu?


27.10.2015.

Dosadašnju predizbornu kampanju najbolje su iskoristili MOST, koji se nametnuo kao nova snaga, i SDP koji jasnom porukom 'Idemo naprijed, nema povratka na staro', motivira birače. HDZ, s druge strane, još uvijek igra bunker, nikako da preuzme inicijativu i poentira. Hitno bi trebali počet nametati svoje poruke, a najbolji potez bio bi da Karamarko pristane na javno sučeljavanje sa Milanovićem ... više >


3

Koliko hrvatski političari u kampanji (ne)koriste Facebook

Analiza aktivnosti kandidata, stranaka i koalicija na Facebooku provedena tijekom tekuće predizborne kampanje pokazuje da hrvatski političari vrlo dobro razumiju da je Facebook važan promidžbeni alat ali i da gotovo ... više >

  • 17
Glasuj
6.5

većinom podržavam

Treba li Karamarko pristati na javno sučeljavanje?